eseu +34 945 000 433
eseu +34 945 000 433

Zentroentzako zerbitzuak

1. Ikastetxeen arteko prestakuntza

Jardunean dagoen eta Lanbide Heziketako Heziketa Zikloak ematen dituen irakasleak edo LHko prestakuntza-zikloak eman gabe, ikastaroaren berariazko betekizunetan zehazten diren espezialitateen parte bada, urtero maila bakoitzean burutzen diren ikastaro espezifikoetan parte hartzeko aukera izango du.

2. Laneki

Laneki Elkartea (Lanbide Heziketa indartzeko eta hobetzeko elkartea) 2001. urtean sortu zen Ikaslan Gipuzkoa, Ikaslan Bizkaia, Ikaslan Araba eta Hetel-en eskutik, Lanbide Heziketako irakasleen eskura euskarazko material didaktikoak jartzeko helburuarekin.
2017an Lanbide Heziketako Hiztegia erabiltzaileen iradokizun eta ekarpenekin hasten den kolaboraziozko hiztegi batean bihurtu zen. http://www.jakinbai.eus

3. Irakasleen internazionalizazioa

Ikaslan Arabatik, EB eta Eusko Jaurlaritzaren laguntzarekin, irakasleen nazioartekotasunaren alde egiten da apustu, proiektu eta programa desberdinen bidez:

Erasmus+

Eramus+-ak mugikortasun aukerak eskaintzen dizkie irakasleei hainbat modalitateen bidez.

  • Irakaskuntza: jarduera honek irakasleei edo irakasleei atzerriko ikastetxe batean klaseak emateko aukera ematen die.
  • Atzerrian egituratutako prestakuntza-ikastaroak edo -jarduerak: irakasleen, ikastetxeetako zuzendarien edo irakasleen beste kide batzuen garapen profesionalerako laguntza.
  • Atzerrian egituratutako prestakuntza-ikastaroak edo -jarduerak: irakasleen, ikastetxeetako zuzendarien edo irakasleen beste kide batzuen garapen profesionalerako laguntza.

Jarduera horiek aukera bat ematen dute, halaber, irakasleek inguru mespretxatuetako ikasleen beharrei aurre egiteko eskumenak lor ditzaten.

Zeinek eska dezake eskaera?

  • Bere langileak atzerrira bidaltzen dituen ikastetxe bat (banakako eskaera).
  • Mugikortasun nazionaleko partzuergo baten koordinatzailea (partzuergoaren eskaera).
  • Ez dira banakako beken eskaerak onartzen.
VETPRO proiektua

Ikaslanek VETPRO mugikortasun-proposamen hau aurkezten du, CAPVeko Lanbide Heziketako irakasleentzat eta TKNIKA zentroan berrikuntza-proiektuetan lanean ari diren hezkuntza-sare guztietakoentzat.
4 akzio eremu eta 6 mugikortasun:

1. Eremu teknologikoa

Hiru mugikortasun: auto hibridoa UKn, Smartgrids Alemanian eta konpositeen produkzioa Holandan.

2. Gestio eremua

Heziketa Marketing-a Holandan.

E-learnig eta TIC eremua

E-learning and ICT Eskozian-erako heldutasun garapena.

Metodologiak Formazioan eremua

Heziketarako esparru berriak eta metodología berrien garapena Finlandian eta Dinamarcan.

4. Ate irekiko jardunaldiak

Ate Irekiko Jardunaldiak OTSAILAREN 1etik MAIATZAREN 31ra izango dira, eta ikasleak eta orientatzaileak ez ezik, irakasleak, tutoreak eta prestakuntza-zikloren bat egiteko interesa duten ikasleen familiak ere etor daitezke.

Ikaslan Arabaren ustez, ezinbestekoa da bigarren hezkuntza eta batxilergoko ikasleek zentroak ezagutzea, bai eta haiekin zuzeneko harremana izatea ere; horrexegatik, erraztasunak ematen ditu topaketa hauetara etortzeko, hainbat modutan:

Autobusak dohainik

Doako autobusak ditu DBH eta batxilergoko ikastetxeen bisitetarako. (Zerbitzu hau ez da norbanakoentzat).

Data egokituak

Ikastetxeek, beren egutegiaren arabera, egunik egokiena aukera dezakete, data zehatzik ezarri behar izan gabe.

Bisitak

Ikaslanen 13 zentroak goizez eta arratsaldez daude irekita instalazioak ezagutu nahi dituzten taldeentzat.

Personalizazioa

Lanbide Heziketako Zentroa edo Ikaslan Arabaren ordezkari bat ikastetxera bertara joan daiteke, prestakuntza-eskaintzaren berri aurrez aurre emateko.

Nola zehazten da bisita bat?

Bisitatu nahi den zentrora deituz, edo Ikaslan Arabara (945 000433), edo e-posta bidaliz helbide honetara: info@ikaslanaraba.eus

5. Hitzarmenak

Ikaslan Arabak hainbat erakunde eta elkarterekin batera dihardu, proiektu zehatzetan edo jardueren zabalkundean, lankidetza-hitzarmenen bidez.

AFA

Agora

Industria 4.0

4.0 Industria ekimenari esker, Agora 4.0 izenekoa, unibertsitateak, LHko ikastetxeak, enpresak, ikerkuntza-zentroak eta beste erakunde batzuk lan koordinatua egiten ari dira Araba 4.0 Industriaren buruan egon dadin, alegia, ekoizpen-prozesuen digitalizazioa bereizgarri duen industriarenean. Ekimenaren lehenengo ondorioetako bat izan da goi-mailako prestakuntza lortu beharra dagoela, 4.0 Industriak dakartzan eskariei erantzuna emateko.
Adibide bat jartzearren, Ikaslan Arabak, Egibidek, EHUko Ingeniaritza Eskolak eta Arabako Foru Aldundiak 4.0 Industriaren baitan LH Dualaren arloan espezializatzeko ikastaro bat abiatu dute elkarlanean.

Teknocamp

TeknoCamp udako campusean, zientzia eta teknologiaren bidez ikasi eta dibertitu egin nahi duten neska-mutil arabarrek horretarako aukera dute. Lehen hezkuntzako (5. eta 6. mailak) eta DBHko (1. eta 2. mailak) ikasleen artean, bokazio zientifiko-teknologikoak sustatzen dira, bereziki neskengan.
Laguntzaile ditu, halaber, Arabako Foru Aldundia, Euskal Herriko Unibertsitatea (EHU), Egibide eta Innobasque.

Marketin Digitala

Arabako Foru Aldundia eta Ikaslan elkarlanean ari dira Arabako landa-eremuko negozioen lehiakortasuna hobetzeko proiektu batean. Bereziki, ETE-ena hobetu nahi da, haien produktu nahiz zerbitzuen berri ematen eta online-salmentak handitzen lagunduko duen marketin digital estrategia bat diseinatzeko eta ezartzeko proiektuak gauzatzeko lagunduz.

Odol-emaileak

Ikaslanek eta Euskadiko odol-emaileen federazioak hitzarmena egin dute, Euskadiko Lanbide Heziketako ikastetxe publikoen sareak bere baitako ikastetxeen artean odola ematearen aldeko sustapenean lagun dezan.
Hitzarmen honen bidez, erakunde biek zabalkunderako ekintzen programa bat ezartzen dute, urtero, Lanbide Heziketako ikastetxe publikoetan, prestakuntza emateko eta sentsibilizatzeko, odola ematea bere alderdi guztietan sustatzea xede. Esparru-akordioan ezartzen da, gainera, Lanbide Heziketako ikastetxe publikoak leku estrategikoak direla odola emateko, larrialdi-egoeretan, nahikoa odola ematen ez denean edo autonomia-erkidegoko ospitaleen ohiko hornidura kolokan jar dezakeen beste edozein arrazoi dagoenean.

Non eta noiz eman odola

Juan de los Toyos Fundazioa (UGT)

Ikaslan Arabak eta Juan de los Toyos Fundazioa (1936. urtean lehenengo Eusko Jaurlaritzako Lan, Aurreikuspen eta Komunikazio Sailburuaren izena darama) irabazi-asmorik gabeko erakundeak sinaturiko hitzarmenaren helburua da erakunde bien berri zabaltzea, nagusiki BLHren eremuan, betiere Lanbide Heziketaren baitan.

Innobasque

Ikaslan Arabak eta INNOBASQUEk, Berrikuntzaren Euskal Agentziak, hitzarmena sinatu dute Euskadin berrikuntza arlo guztietan koordinatzeko eta bultzatzeko, bai eta espiritu ekintzailea eta sormena sustatzeko ere.

Itelazpi

Eusko Jaurlaritzako Telekomunikazioen Elkarte Publikoarekin sinaturiko hitzarmenari esker, Lanbide Heziketako ikasleek telekomunikazioen mundua ezagutzeko aukera dute, eta, halaber, dinamizazioa eragiten da prestaturiko profesionalak gero eta gehiago hazten ari den sektore horretan lanean has daitezen.
Hitzarmena alde biek eginiko diagnosiaren ondorioa da: sumaturiko aukerak jaso dituzte, erakunde bien indarguneak barne. Aurreikusitako jardueren artean, ondokoak daude: Itelazpiren parte-hartzea prestakuntza-jardunaldi eta bisita gidatuetan, praktiken sustapena sektorean, urteroko sari-banaketa gradu-amaierako lanik onenari, eta erakunde bien lankidetza ikerkuntza- eta berrikuntza-jardueretan. Hori guztia garapen teknologikoa eta ikasleak hazkunde betean den sektorean lanean has daitezen bultzatzea xede, bereziki genero femeninoaren sustapenari eta arretari erreparatuta.

Laboral Kutxa

Ikaslan Araba Lanbide Heziketako ikastetxe publikoen sareak eta Laboral Kutxak eginiko hitzarmenaren helburua da ikasleen artean autoenplegua eta ekintzailetza sustatzea. Ikaslanen zentroetako Urratsbat programaren baitako ekintzailetza-proiektuek Laboral Kutxaren Gaztenpresa Fundazioaren laguntza jasotzen dute, eta, gainera, aukera dago haren finantza-produktuetan baldintza bereziak lortzeko.

Euskadiko Parke Teknologikoak

Hitzarmen honen bidez, alde biek ahaleginak batu dituzte Parke Teknologikoen papera sustatzeko, teknologia aurreratuko enpresak bertan kokatzeko, Lanbide Heziketako Sistema Publikoaren berrikuntzak sustatzeko eta haien berri zabaltzeko gune pribilegiatu gisa; bai eta LHko Ikastetxeena ere, garapen eta berrikuntza-nodo gisa. Era berean, erakunde biek ekintzailetza aurreratuaren, enpresa-transformazioaren, berrikuntza teknologikoaren eta euskal berrikuntza-sistemaren nazioartekotzearen arloetan elkarrekin garatzeko ekintzen proposamen bat ezarri da.