Ciudad Jardineko (Ikaslan) eta Egibide Molinuevoko (Hetel) Marketineko eta Publizitateko eta Salmenta Kudeaketako Goi Mailako Zikloko ikasleek tresna digital berriak eskaini dizkiete landa-eremuko 20 negozio txikiri, salmentak handitzeko helburuarekin. Atzo Molinuevon egin zen Arabako Foru Aldundiak sustatutako proiektu honen amaiera ekitaldia. Ekitaldian Iñaki Guillerna izan zen, Erronka Demografikoko zuzendaria.
MARKETIN DIGITALAREN GAKOAK
Ikastetxeek enpresei lagundu diete merkatu-azterketa bat, marketin-plana, negozioaren posizionamendua, sare sozialetako presentzia edo produktu edo zerbitzuen on line salmenta abian jartzen.
Gure ikasleek gaitasun profesional eta pertsonal berriak garatu dituzte, eta negozio horien enpresa-errealitatea ezagutu dute. Aukera bikaina da bi aldeentzat, diote Lanbide Heziketako zentroetatik.
ENPRESA PARTE-HARTZAILEAK
Parte hartu duten enpresek oso esparru desberdinetan egiten dute lan. Miñaoko ur-kiroletarako materialen denda batetik, Quintanako lupulu-ekoizle batetik, Audikanako ihes-gela batetik edo Dulantzin haurrentzako tailerrak ematen dituen enpresa batetik aurki daiteke.
Ekimen honetan parte hartu duten negozio guztiek oso balorazio positiboa egin dute proiektuan izan duten parte-hartzeari buruz. Enpresa bakoitzaren esparru digitaleko beharrak desberdinak ziren, baina ikasleek guztiei erantzun ahal izan diete.