Arabako 19 enpresak marketin digitaleko estrategiak sartu dituzte negozioetan, pandemiak markatutako hirugarren edizioan.
Lorategi Hiriko eta Egibideko Marketin eta Publizitateko eta Salmenten Kudeaketako ikasleek, irakasleek eta bi zentroetako ikasle ohiek gidatuta, enpresa horiei lagundu diete beren ekimenak garatzen, negozio bakoitzaren beharren arabera.
Ikasleak enpresetako arduradunekin elkarlanean aritu dira, merkatu-azterketa bat, marketin-plana, negozioaren posizionamendua, gizarte-sareetako presentzia edo beren produktu edo zerbitzuak on line saltzen laguntzeko.
Argitalpen zientifikoko plataforma batetik, ikusmen artifizialean zentratutako ingeniaritza batetik, sexualitate-eskola batetik, motor-gidarientzako ekipazio-denda berritzaile batetik, nanoteknologia-enpresa batetik, sagardotegi batetik, optika batetik, ehungintza-lantegi batetik eta abar, 19 negozio desberdinetatik 19 dira aurten proiektuan parte hartu dutenak. Datorren ostegunean, azaroaren 12an, Ciudad Jardin-en, García de Pilar tenientearen eskutik, García de colomas izeneko ikastaroa