CIFP Ciudad Jardín LHIIko ikasleek Arabako Foru Aldundiak babestutako Marketin Digitaleko Proiektuan parte hartu dute. Ekimen horrek landa-negozioak garatzen laguntzen du esparru digitalean, eta, urtez urte, oso modu positiboan baloratzen da. Parte-hartzaileek proiektuarekiko gogobetetasun handia erakutsi dute, 8,85eko Net Promoter Score (NPS) batean islatuta.
Berrikuntza ikasketa-planean
Hezkuntza-ibilbideko orriak AAko tresnak eta teknikak txertatzen ditu bere sistematikan, eta ikasleek enpresak gehien eskatzen dituen gaitasunak eskuratzen dituztela ziurtatzen du. Negozio-eredua iragartzeko azterketatik hasi eta eduki automatizatuak sortu arte, ikasleek tresna profesionalak erabiltzen ikasten dute, enpresen ingurune digitalaren eraginkortasuna eta errendimendua hobetzeko.
Marketin digitaleko moduluko ikasle guztiek modu aktiboan parte hartzen dute proiektuaren Edukien Planaren eta Neurketa Planaren garapenean. Horri esker, marketin digitaleko proiektuen ebaluazioan eta optimizazioan esperientzia praktikoa izango dute.
Madi komunitatea: jarraipen-baliabide bat
Proiektuaren alderdi nabarmenetako bat Madi Komunitatea da, landa-enpresek hobetzen eta hazten jarraitu ahal izateko berariaz garatutako plataforma. Komunitate horrek baliabide ugari eta etengabeko laguntza eskaintzen ditu, hala nola hezkuntza-materialak, aholkularitza pertsonalizatua, eztabaida-foroak eta tresna eta teknika berriei buruzko informazio erregularra.